poniedziałek, 12 maja 2014

Poradnik fotograficzny

"Człowiek uczy się przez całe życie, z wyjątkiem lat szkolnych." (Gabriel Laub)


Coś w tym jest...
Nie twierdzę, że ja w latach szkolnych stroniłam od nauki, ale na pewno nie poświęcałam jej tyle uwagi ile należało ;) Ale czy jestem w tym sama?! 
Za to teraz nadrabiam czytając mnóstwo książek (lektury jakoś mnie nie pociągały). Raz są to książki typowo kobiece, a nie raz (jak tylko wpadnie mi coś w ręce) sięgam po poradniki fotograficzne, aby móc rozwijać swoją pasję.
Ostatnio wpadł mi w ręce pewien ciekawy tytuł i mam zamiar wkrótce go pochłonąć...







* Fotografia przedmiotowa nie jest mi bliska i zdjęcie pewnie pozostawia wiele do życzenia, ale i nad tym mam zamiar          popracować w przyszłości...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz