wtorek, 24 czerwca 2014

Dziecko bawi się cichutko?!

Dzisiaj zostawiłam bawiącą się w piasku córeczkę samej sobie, żeby sprawdzić jak długo potrafi się sama zabawić.
Odeszłam na bezpieczną odległość i obserwowałam.
Po kilku minutach raz mnie zawołała, ale skoro mnie widziała i ja ją poprosiłam, żeby się sama pobawiła to tylko przesiadła się na inną deskę, tak, że była obrócona do mnie pleckami.
Po następnych kilku minutach nawet się nie obejrzała czy jestem. Stwierdziłam, że pewnie dobrze się bawi i jej nie przeszkadzałam.
Po kolejnych kilku minutach wyostrzyłam wzrok i zobaczyłam, że butki mojej pociechy leżą obok niej w piasku, a ona zasypuje sobie stópki piaskiem.
Po chwili zerknęła na mnie i ściągnęła skarpetki.
A gdy do niej podeszłam okazało się, że do butków nasypała piasek i zakryła to skarpetkami ;)
Jednak sprawdza się przysłowie, że jak dziecko bawi się po cichutku to na pewno coś broi.
A skoro ostatnio aparat jest ze mną wszędzie, a stópki i tak już były bose, to musiałam skorzystać z okazji i pstryknąć kilka zdjęć ;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz